eSZOK Moduły

Wybierz optymalny zestaw rozwiązań dla profilu swojej firmy lub skontaktuj się z nami.

Umów bezpłatną prezentację

Program stacjonarny dla Biur Rachunkowych, który automatycznie przetwarza przesłane przez klienta skany bądź dokumenty zeskanowane w biurze.
Moduł pozwala na przetwarzanie danych bezpośrednio z plików *.pdf wyciągów bankowych wygenerowanych w bankowości elektronicznej klienta.
Moduł automatyzuje procesy związane z przygotowaniem rozliczeń na rzecz klienta oraz wspomaga zarządzanie biurem rachunkowym.
Moduł łączący elektroniczne archiwum dokumentów firmy z panelem do wymiany dokumentów oraz komunikowania się pomiędzy klientami i Biurem Rachunkowym.
Wersja rozszerzona Pulpitu Klienta Standard o dodatkowe funkcjonalności dla najbardziej zaawansowanych i wymagających użytkowników.
Moduł rozszerzający funkcjonalność do Pulpitu Klienta Plus. Pozwala tworzyć interaktywne formularze dla danych pracowniczych, zgłoszenia członka rodziny, rejestracji nowego klienta, zgłoszenia środków trwałych, umów czy wniosków do biura rachunkowego.
Moduł rozszerzający funkcjonalność do Pulpitu Klienta Plus. Umożliwia pracownikom samodzielny dostęp do swoich danych kadrowych, wniosków urlopowych oraz absencji, a także zapewnia zgodność z przepisami prawa, w tym zgłoszenia sygnalistów i regulacje AML.
Moduł rozszerzający funkcjonalność do Pulpitu Klienta Plus. Dodatek ten jest przeznaczony dla klientów Biura Rachunkowego, których ważną działalnością jest pilnowanie stanów magazynowych. Rozwiązanie to umożliwia:
  • tworzenie faktur cyklicznych,
  • obsługa stanów magazynowych,
  • integracja z e-commerce,
  • kontrola rezerwacji towaru.
PROJEKTY INDYWIDUALNE
Tworzenie dedykowanych rozwiązań dopasowanych do specyficznych potrzeb biura rachunkowego. Możliwość rozszerzania eSZOK o dodatkowe funkcjonalności, integracje z systemami zewnętrznymi oraz automatyzację procesów.